2008-02-19

Literatura solasaldiak -- Tertulias literarias





Euskeraz egin nahi diren solasaldietarako, Uxue Alberdiren "Aulki bat elurretan" kontakizun liburua aukeratu da.

Bere lehen liburua den honekin Igartza beka irabazi zuen idazle Elgoibartar honek.


Suediara garama
tza ipuinotan. Hotza egiten du, baina hala ere aulkia ateratzen du "hain perfektuak ematen duten gauzen ajeak bilatzen". Liburu gomendagarri honi buruz gehiago jakin nahi baduzu, klikatu hemen.

Dena dela, oraindik ez da euskerazko talderik antolatu ez bait dugu behar beste jenderik batu. Beraz, animatzen baldin bazara ondiño garaiz zabiltza, jar zaitez gurekin kontaktuan:



Debido a la respuesta que habeis deparado a las tertulias literarias en castellano, éstas han tenido que desdoblarse en dos grupos. (Más información en la página web de la biblioteca)

El libro propuesto para las dos primeras reuniones
es el de "Narradores de la noche", de Rafik Schami. Un libro de narraciones que nos transporta a Damasco de la mano de un anciano cochero. Antaño celebrado narrador de historias, ahora pide a sus amigos que le narren las suyas para que pueda recuperar la voz que se fue con el hada que le llevaba inspirando toda la vida. Rafik Schami nos introduce en las callejuelas intemporales de esta ciudad impregnándonos del olor y sabor de Las Mil y Una noches.

Esperamos vuestras opiniones!